W naszym sklepie zakupy mają być bezpieczne i wygodne. Jeśli coś nie spełnia Twoich oczekiwań – masz prawo do zwrotu.


1. Prawo do odstąpienia od umowy


Zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta), masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia otrzymania towaru.


2. Jak dokonać zwrotu?


Aby skorzystać z prawa do zwrotu:


1. Poinformuj nas mailowo na adres: [adres e-mail], że chcesz zwrócić produkt.



2. Wypełnij formularz zwrotu (jeśli udostępniamy) i dołącz go do przesyłki.



3. Odeślij towar na adres: [adres zwrotów] w ciągu 14 dni od zgłoszenia chęci zwrotu.




3. Warunki zwrotu


Produkt nie może nosić śladów użytkowania (chyba że był niezbędny do sprawdzenia towaru, jak w sklepie stacjonarnym).


Towar musi być kompletny i w oryginalnym opakowaniu (jeśli dotyczy).


Zwrot nie przysługuje w przypadku towarów wykonanych na zamówienie, produktów higienicznych po otwarciu, lub produktów szybko psujących się.



4. Koszt zwrotu


Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient, chyba że zwrot wynika z naszej winy (np. błędny produkt, wada).


5. Zwrot pieniędzy


Po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru, niezwłocznie – nie później niż w ciągu 14 dni – zwrócimy środki na wskazane konto. Możemy wstrzymać się ze zwrotem do momentu otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.